Categorii

Căutați în acest blog

vineri, 8 martie 2013

Joi - Marketing de pisoi

Deci, așa cum se obișnuiește pe unul dintre forumurile de unde mă „aprovizionez” cu electronice sh:


Vând/schimb pisicuță și motănel rasa europeană comună

  • Pret: 1.
  • Modalitate de plata: La predare.
  • Starea: Utilizat.
  • Garantie: Nu.
  • Cantitate: 1+1.
  • Blocat in retea: nu
  • Oras: Bucuresti, Ploiești și ce orașe mai sunt între.
  • Modalitate de livrare: Predare personala.


Povestea cu schimbatul vine în felul următor: Deși am o pisică proprietate și vreo 3 motani care îi fac curte (ei sau, mai degrabă, castronului cu mâncare) consider că populația felină de pe proprietate nu e suficientă față de abundența de rozătoare.
Pisoii sunt ai unui vecin, care are prea multe, iar eu degeaba i le iau că se întorc înapoi la el, așa că aș dori să le schimb cu o pisicuță pe care să o aclimatizez la mine pe plantație.

PS văd și eu că e vineri, dar povestea de seară pe care am citit-o copiilor a fost așa de interesantă că am adormit înaintea lor. Și cum e păcat să las o rimă nefolosită...